Reklamace zboží
Jak už to bývá, i technika se může někdy pokazit. Když se Vám něco takového stane, nezoufejte.
Přijďte k nám do ARGONU s rozbitým výrobkem a dokladem a my se o vše postaráme.
Dostanete od nás reklamační list a jakmile bude Vaše reklamace vyřízená, zavoláme Vám.
Často kladené otázky ohledně reklamací
Jaké doklady budu k reklamaci potřebovat?
- Fakturu nebo prodení doklad.
Jak dlouho je zboží v záruce?
Standardní záruční doba je 24 měsíců. Pokud jste si u ná přikoupili prodlouženou záruku, záruční dobu máte napsanou na prodejním dokladě nebo faktuře.
viz >> prodloužená záruka
Pokud jste už zboží v opravě měli, záruční doba se prodlužuje o dobu, kdy bylo zboží v servise.
Co se stane v případě výměny zboží?
Dostanete od nás nový doklad, že jste dostali nové zboží a dostáváte na něj automaticky novou dvouletou záruku.
Kdy nejde reklamace uplatnit?
- zboží bylo mechanicky poškozeno,
- zboží bylo neodborně nainstalováno,
- zboží bylo neodborně obsluhováno,
- se zbožím bylo neodborně zacházeno,
- škody byly způsobeny počítačovými viry,
- zboží bylo používáno v nevhodných podmínkách - podle parametrů v dokumentaci,
- zboží bylo poškozeno zásahem živlů,
- zboží bylo vystaveno nadměrnému zatížení - podle podmínek v dokumentaci,
- zboží bylo zapojeno do sítě neodpovídající normám.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamace je vyřízena nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Kontakty
ARGON systems
Dukelská 133
Třeboň 379 01
IČ: 67191274
DIČ: CZ7712011505
prodejna COMFOR | +420 384 721 869 +420 725 048 784 |
---|---|
webové stránky | +420 773 589 416 |
prodejna | obchod@argon.cz |
---|---|
servis, technici | servis@argon.cz |
e-mail Money S3 a pokladny | money@argon.cz |
webové stránky | info@inoweb.cz |
provozní doba | Po - Pá | 8 - 12 / 13 - 15 h |
---|